مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 09:372022-07-02اقتصادي

شناسایی 190 خانه در همدان برای ایجاد پنل خورشیدی / مشکل تامین اعتبار داریم


مسئول بسیج سازندگی استان همدان از شناسایی 190 خانه برای ایجاد پنل خورشیدی در همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر مشکل تامین اعتبار برای اعطای تسهیلات از سوی بانک ها وجود دارد.

- علی قراباغی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پیگیری ایجاد پنل های خورشیدی در پشت بام برخی از منازل اظهار کرد: این موضوع دو سال پیش نیز جزو برنامه های بسیج مهندسین صنعتی بود و در حال حاضر بسیج سازندگی متولی است که موضوع نیز در دست پیگیری است اما مسئله تسهیلات مشکل فعلی ماست.

وی بیان کرد: دو سال پیش 50 میلیون تومان تسهیلات بانکی برای این منظور اختصاص می یافت که تقریبا مجموع کار 90 میلیون تومان هزینه داشت و قرار بود از طریق قرارگاه اقتصادی مقاومتی حمایت های هم صورت گیرد اما انجام نشد.

مسئول بسیج سازندگی استان همدان خاطرنشان کرد: امسال در یک مرحله یک هزار و 500 نیروگاه 5 کیلوواتی ابلاغ شده است و آنچه در بودجه امسال و قانون بودجه مجلس آمده این است که به هر کدام از خانواده ها 120 میلیون تومان وام قرض الحسنه با بازپرداخت 8 ساله اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه با تورم موجود نیز با این هزینه به سختی می توان کار را انجام داد اما اگر زمان طولانی شود دیگر کار نخواهد شد گفت: یکی از مشکلات موجود این است که بانک ها تامین مالی ندارند و موضوع بعدی شناسایی افرادی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 190 خانه در همدان برای ایجاد پنل خورشیدی / مشکل تامین اعتبار داریم

شناسایی 190 خانه در همدان برای ایجاد پنل خورشیدی / مشکل تامین اعتبار داریم