مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 09:322022-07-02پزشكي

آغاز برخورد با کشتار غیرمجاز دام در کرمانشاه


رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه، از آغاز طرح برخورد با کشتار غیرمجاز دام از امروز در سطح این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، تورج کرمیان رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از آغاز طرح برخورد با کشتار غیرمجاز دام در شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: متأسفانه کشتار غیرمجاز دام به عنوان پدیده شوم در استان های غربی به خصوص در کرمانشاه سبب ایجاد مخاطرات بهداشتی و انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام شده است.

وی با اشاره به شیوع بیماری تب کریمه کنگو در کشور، ادامه داد: این بیماری خطرناک از دام بدون اینکه علائمی داشته باشد به افراد در ارتباط با دام منتقل می شود که در صورت عدم درمان به موقع به مرگ منجر خواهد شد.

 رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به مصوبات شورای تأمین و کارگروه سلامت امنیت غذایی شهرستان و همچنین طبق تأکیدات استاندار در این خصوص، جلسه ای در فرمانداری با مدیریت رنجبر فرماندار کرمانشاه تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: براساس مصوبات این جلسه تیمی مشترک مبارزه با کشتار غیرمجاز دام متشکل از دامپزشکی، مرکز بهداشت، خدمات شهری، اجراییات شهرداری و اصناف با همراهی نیروی انتظامی و حمایت دستگاه قضایی از امروز در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهر نسبت به جمع آوری کشتار غیرمجاز دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برخورد با کشتار غیرمجاز دام در کرمانشاه

آغاز برخورد با کشتار غیرمجاز دام در کرمانشاه