مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:572022-07-02سياسي

طرح نمایندگان مجلس درباره تشکیل کمیسیون تلفیق برای طرح ها و لوایح


نماینده مردم شیراز در مجلس از طرح نمایندگان برای تشکیل کمیسیون تلفیق برای طرح ها و لوایح در مجلس خبر داد.

- جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از طرح نمایندگان برای تشکیل کمیسیون تلفیق برای همه طرح ها و لوایح خبر داد.

وی افزود: بر اساس این طرح این کمیسیون با حضور یکی از نواب رییس مجلس و دو نفر از دبیران هیات رییسه و حضور سه نماینده از هر کمیسیون تخصصی تشکیل می شود.

متن کامل طرح تشکیل کمیسیون تلفیق برای طرح ها و لوایح به شرح زیر است: *طرح افزایش 3 ماده به آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی مقدمه: روند قانونگذاری در کشور،  روند مناسبی نیست و نامناسب تر از سایر کشورهای دنیا است.

در کجای دنیا در صحن مجلس جزییات پیشنهادهای نمایندگان در مورد مواد، بندها و تبصره های هر طرح و لایحه به بحث گذاشته میشود؟ اگر این موارد تخصصی است جای رسیدگی به آن ها در صحن مجلس نیست.

وقتی تعداد جلسات صحن در هفته محدود به حداکثر سه جلسه است و حداقل یک جلسه آن هم به موضوعات نظارتی اختصاص داده میشود چرا نباید در شیوه قانونگذاری تغییر ایجاد کرد؟ اگر قوانین بجای مانده از مجالس قبل از انقلاب جامع تر و مانع تر از قوانین مصوب در مجالس پس از انقلاب است و اگر دوره ماندگاری قوانین سایر کشورها بیشتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نمایندگان مجلس درباره تشکیل کمیسیون تلفیق برای طرح ها و لوایح

طرح نمایندگان مجلس درباره تشکیل کمیسیون تلفیق برای طرح ها و لوایح