مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:522022-07-02سياسي

ماجرای اختلاف نظراستاد فاطمی نیا با حجت الاسلام پناهیان و دانشگاه امام صادق (ع)


یکی از نزدیکان استاد فاطمی نیا گفت: این استاد اخلاق با جناب حجت الاسلام پناهیان ملاقات های صمیمی داشتند و اینکه زاویه ای میان این دو بزرگوار وجود داشته اصلاً صحیح نیست! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، اخیراً یکی از رسانه های کشور در مطلبی به نقل از یک مخاطب خود نوشته است:  مرحوم آیت الله فاطمی نیا بسیار به مسائل اخلاقی اهمیت می دادند و سعی می کردند که حتی در محل منبر رفتن هم ملاحظات اخلاقی را رعایت کنند.

ایشان در سال های دهه 80 منبرهای متعددی در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) داشتند لکن در اوایل دهه 90 و پس از قدرت گرفتن علیرضا پناهیان و نزدیکانش در دانشگاه امام صادق (ع) و هیأت میثاق با شهدا، علی رغم دعوت چندین باره مسئولین هیأت میثاق از ایشان، از حضور در مراسم این هیأت و مسجد دانشگاه خودداری می کردند که علت اصلی آن زاویه آن مرحوم با علیرضا پناهیان و مشی و مرام او بود .

حبیب اعلم ملکی از نزدیکان آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا علیه الرحمه که بیش از 20 سال با این عالم ربانی ارتباط نزدیک داشت، در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس در این خصوص اظهار داشت: این مطلب از اساس دچار اشکال است زیرا در همان مدت که مطرح شده یعنی دهه 90، بارها استاد فاطمی نیا در مجالس مختلف دانشگاه امام صادق علیه السلام حضور یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اختلاف نظراستاد فاطمی نیا با حجت الاسلام پناهیان و دانشگاه امام صادق (ع)

ماجرای اختلاف نظراستاد فاطمی نیا با حجت الاسلام پناهیان و دانشگاه امام صادق (ع)