مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-02سياسي

چرا مذاکرات قطر گره خورد؟ / آمریکا نه تحریم را لغو می کند و نه تضمین می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مذاکرات هسته ای بیش از 2 دهه است که پیگیری می شود و می توان گفت که از دوره دولت اصلاحات آغاز شده است.

حال سوال مهم این است که به رغم این همه سال گفتگو و مذاکره آن هم با حضور تیم های دیپلماسی و فنی چرا بار دیگر شاهد گره .

- غربی ها به صراحت می گویند تضمین دادن به ایران و لغو همه تحریم ها خواسته های فرابرجامی است و این در حالی است که با توجه به سابقه بدعهدی غرب این دو موضوع واجب ترین موارد در توافق احتمالی آینده است و دیگر اینکه اگر غرب نمی خواهد بازهم بدعهدی کند چرا از دادن تضمین شانه خالی می کند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مذاکرات هسته ای بیش از 2 دهه است که پیگیری می شود و می توان گفت که از دوره دولت اصلاحات آغاز شده است.

حال سوال مهم این است که به رغم این همه سال گفتگو و مذاکره آن هم با حضور تیم های دیپلماسی و فنی چرا بار دیگر شاهد گره خوردن مذاکرات هستیم؟! نکته قابل تامل آن است که این مذاکرات در دولت های مختلف با دیدگاه های گوناگون دنبال شده و این یعنی در هر شرایطی مذاکرات قرار نیست به نتیجه ای که منافع هر دو سمت مذاکره را تامین کند منتهی شود.

چرا؟! آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان در گفتگوی تلفنی شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای متعدد و رسمی آژا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مذاکرات قطر گره خورد؟ / آمریکا نه تحریم را لغو می کند و نه تضمین می دهد

چرا مذاکرات قطر گره خورد؟ / آمریکا نه تحریم را لغو می کند و نه تضمین می دهد