مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:272022-07-02سياسي

راه اندازی قرارگاه جهادی در مناطق زلزله زده هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ سردارزهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به حادثه زلزله غرب استان هرمزگان گفت: - رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به حادثه زلزله غرب استان هرمزگان گفت: قرارگاه جهادی در این مناطق به منظور خدمت رسانی گروه های جهادی واکنش سریع و تخصصی راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ سردارزهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به حادثه زلزله غرب استان هرمزگان گفت: قرارگاه جهادی در این مناطق به منظور خدمت رسانی گروه های جهادی واکنش سریع و تخصصی راه اندازی شد.

زهرایی با اشاره به تجربه بسیج برای انجام کار قرارگاهی افزود: به منظور هماهنگی بین دستگاهی و عدم موازی کاری و انسجام در خدمت رسانی در مناطق زلزله زده این مدل رفتاری قرارگاهی در امداد و نجات بسیار موثر است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: این قرارگاه با توجه به میزان نیاز خدمت رسانی در دو سطح استانی و منطقه ای با حضور گروه های جهادی استان هرمزگان و استان های بوشهر، فارس، خوزستان، کرمان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد سایر ورود خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی قرارگاه جهادی در مناطق زلزله زده هرمزگان

راه اندازی قرارگاه جهادی در مناطق زلزله زده هرمزگان