مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:122022-07-02سياسي

حامیان اشغالگری صدام هم نسخه «انعطاف ایران» را می پیچیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن بهشتی پور، احیای دوباره گفتگو ها در قطر را به فال نیک گرفته و می گوید: شروع دوباره و مذاکرات طولانی، - حامیان اشغالگری صدام هم نسخه انعطاف ایران را می پیچیدند یک کارشناس حامی برجام گفت: ثمربخشی مذاکرات، تنها در صورت اینکه طرفین از خود انعطاف به خرج دهند، ممکن خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن بهشتی پور، احیای دوباره گفتگو ها در قطر را به فال نیک گرفته و می گوید: شروع دوباره و مذاکرات طولانی، بهتر از توقف مذاکرات است .

او گفت: قرائن و شواهد نشان می هد که امید ها نسبت به قبل افزایش پیدا کرده و اینکه چگونه می توان مشکلات را حل کرد، سؤال اساسی است.

چون دو طرف نشان داده اند که فعلا انعطاف لازم را برای خروج از بن بست فعلی نشان نمی دهند و مایلند همچنان محکم مواضع خودشان را حفظ کنند در حالی که برای رسیدن به توافق باید هر دو طرف و نه فقط یک طرف انعطاف لازم را نشان دهند.

او می افزاید: انعطاف پذیری، شرط موفقیت مذاکرات است.

از طرفی امیدوارم که این دور مذاکرات آخر باشد، ولی قرائن و شواهد این را نشان نمی دهد و اختلافات همچنان وجود دارد و بعد از چهار ماه توقف مذاکرات دو طرف می خواهند یک ارزیابی مجدد از هم داشته باشند و باید دید که آیا از خود انعطاف نشان می دهند؟ بهشتی پور می گوید: مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان اشغالگری صدام هم نسخه «انعطاف ایران» را می پیچیدند

حامیان اشغالگری صدام هم نسخه «انعطاف ایران» را می پیچیدند