مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:022022-07-02بين الملل

بدعهدی های آمریکا سبب بی اعتباری نظام حقوقی بین الملل شده است


یک استاد حقوق دانشگاه های هرمزگان گفت: بدعهدی های آمریکا پس از امضای معاهدات و توافقات بین المللی و سپس زیاده خواهی های پس از آن سبب بی اعتباری نظام حقوقی بین المللی شده است.

- فریدون بهشتیان دکترای حقوق و استاد دانشگاه صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بد عهدی های آمریکا و یا خروج او از توافقات و معاهدات بین المللی به تدریج سبب بی اعتباری نظام حقوقی بین المللی شده و عملا تمایل دیگر کشورها را در نظم جهانی به منظور تن دادن به مذاکرات مختلف صلح و .

کاسته است.

وی عنوان کرد: تجربه مذاکرات هسته ای ایران با غرب پیش روی تمام جهانیان قرار دارد و در شرایطی که ایران کاملا صادقانه در مذاکرات حاضر و به تمامی اجزای توافق خود با 1+5 پای بند بود اما آمریکایی ها نه تنها به تعهدات خود پای بند نماندند بلکه به صورت یکجانبه از آن خارج شدند و این نشانه عمق وقاحت آمریکایی ها در برابر ملت ایران است.

بهشتیان با بیان این که آمریکایی ها در هیچ نقطه ای از تاریخ در قبال ملت های آزاده جهان بخصوص ملت ایران، سابقه روشنی نداشته است، خاطرنشان کرد: در 43 سال پس از انقلاب اسلامی، ملت ایران تقریبا به طور روزانه شاهد توطئه های مستکبران غربی بخصوص آمریکا و انگلیس بوده اند و آنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به استقلال و عزت ملت ایران استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدعهدی های آمریکا سبب بی اعتباری نظام حقوقی بین الملل شده است

بدعهدی های آمریکا سبب بی اعتباری نظام حقوقی بین الملل شده است