مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 07:472022-07-02سياسي

برگزاری جشنواره آلبالو در روستای طزرجان تفت


چهارمین جشنواره محلی آلبالو با حضور پرشور اقشار مختلف در روستای طزرجان این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در تفت، محمد دهشیری در این مراسم با بیان این که طی دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم آن طور که باید نسبت به برگزاری این رویداد محلی اقدام کنیم، اظهار کرد: خوشبختانه با فروکش کردن ویروس کرونا رویدادهای خوبی در شهرستان تفت برنامه ریزی شده که تا پایان سال شاهد برگزاری آنها خواهیم بود.

فرماندار افزود: تا قبل از ماه محرم شش جشنواره در شهرستان تفت خواهیم داشت و در ایام محرم و صفر نیز برنامه ها با رویکرد عاشورایی و اعتقادی برگزار می شود.

احمد آخوندی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد هم در این جشنواره گفت: تا آخر سال هر هفته پنجشنبه و جمعه ها در یکی از مناطق استان جشنواره های شاد برگزار می شود.

وی با بیان این که همزمان با سالروز ثبت جهانی یزد و دهه ولایت و امامت دو هفته برنامه شاد در یزد اجرا می شود، تصریح کرد: تقویت زیرساخت های گردشگری از جمله اولویت های اجرایی مدیریت ارشد استان یزد در دوره جدید است.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد خاطرنشان کرد : اولین شرکت هواپیمایی استان آبان ماه افتتاح می شود و چهار دستگاه هواپیما برای استان خریداری شده و شش قطار هم در حال خریداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره آلبالو در روستای طزرجان تفت

برگزاری جشنواره آلبالو در روستای طزرجان تفت