مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 07:372022-07-02سياسي

نهادهای فرهنگی نقش مهمی در ترویج ازدواج آسان دارند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برای ترویج ازدواج آسان و به هنگام، باید خانواده ها و نهادهای فرهنگی همت و تلاش پیش از پیش داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل حجت الاسلام قاسم جعفرزاده اظهار کرد: تشکیل خانواده در رأس ارزش ها قرار دارد به گونه ای که برای ایجاد جامعه سالم باید برای داشتن خانواده ای سالم تلاش کرد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج ازدواج آسان در جامعه افزود: امروزه با سختگیری ها و مشکلاتی که در امر ازدواج پیش آمده این امر مقدس و حیاتی تحت شعاع مسائل مختلف قرار گرفته و اراده و خواست انسان به جای خواست خداوند در امر ارزش گذاری مبنا قرار گرفته و این نیاز فطری بشر در حصاری از قواعد سخت محبوس و زندانی شده تا آنجا که جوانان برای گریز از این قواعد، از ازدواج سرباز می زنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با اشاره به راهکارهای ترویج ازدواج آسان در جامعه گفت: اقدامات فرهنگی، سوق دادن نگرش خانواده ها در جهت اهمیت فوق العاده ازدواج فرزندان، اعطاء بینش به جوانان در جهت تلاش برای رفع موانع فرهنگی ازدواج، توجه دادن به خانواده ها در مورد صلاحیت جوان ها برای ازدواج، نشان دادن راهکارهای ازدواج آسان، سعی در رفع ترس جوانان از ازدواج، توجه دادن به خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای فرهنگی نقش مهمی در ترویج ازدواج آسان دارند

نهادهای فرهنگی نقش مهمی در ترویج ازدواج آسان دارند