مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 07:372022-07-02بين الملل

نفت گران و نیاز اورژانسی غرب به توافق با ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این تحلیل را روزنامه آرمان منتشر کرد و افزود: عبور قیمت هر گالن بنزین از مرز 5 دلار در آمریکا و بحرانی که اروپا در زمینه تأمین نیاز های نفتی و گازی خود با آن دست و پنجه نرم می کند سران کشور های گروه 7 را بر آن داشته تا .

- ایران به خاطر قیمت جهانی نفت و نیاز غرب به نفت ایران، دست بالاتر را در مذاکرات برجامی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این تحلیل را روزنامه آرمان منتشر کرد و افزود: عبور قیمت هر گالن بنزین از مرز 5 دلار در آمریکا و بحرانی که اروپا در زمینه تأمین نیاز های نفتی و گازی خود با آن دست و پنجه نرم می کند سران کشور های گروه 7 را بر آن داشته تا به فکر منابع نفتی جایگزین بیفتند.

در این راستا ابتدا تحریم های نفتی ونزوئلا از سوی آمریکا کمرنگ شد و حال نوبت به ایران رسیده تا تحریم کنندگان برای استفاده از نفت ایران فرش قرمز پهن کنند.

قیمت جهانی نفت اخیراً به حدود 120 دلار رسید.

علت افزایش قیمت نفت چند دلیل اساسی دارد اول آنکه مکرون با شیخ محمد در دبی صحبت داشت و دیدگاه او این بود که امارات و عربستان ظرفیت تولید اضافی را ندارند.

دلیل دوم به ذخایر نفتی آمریکا که 6 میلیون و 900 هزار بشکه کاهش پیدا کرده است برمی گردد این در حالی است که این رقم حتی یک روز آمریکا را جواب نمی دهد و سابق بر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت گران و نیاز اورژانسی غرب به توافق با ایران

نفت گران و نیاز اورژانسی غرب به توافق با ایران