مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 23:172022-07-01اقتصادي

عیادت مدیرآبفا از مأمور آبی که مورد حمله سگ ولگرد قرار گرفت


مدیرعامل شرکت آبفای مازندران از مأمور آب که مورد حمله سگ ولگرد قرار گرفت؛ عیادت کرد و قول مساعد برای پرداخت هزینه های درمانی و  پرداخت حقوق کامل را تا زمان به دست آوردن سلامتی و بازگشت به کار وی را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائم شهر، در پی حمله یک سگ ولگرد به آقای اکبری مأمور شرکت آبفای مازندران و مصدوم شدن وی از ناحیه چشم، صورت، بینی، گوش و پا مدیرعامل شرکت آبفای مازندران از وی عیادت کرد.

وی که مشغول کار روزانه اش برای ثبت شماره کنتور آب بود و مورد حمله قرار گرفت، می گوید؛ این اتفاق و اتفاقاتی از این دست تلنگری است به مسؤولان که باید معضل سگ های ولگرد که هنوز به جایی نرسیده را جدی بگیرند تا شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.

آقای اکبری با توجه به مصدوم شدن از ناحیه صورت و پا توانایی  پیگیری کارهایش را نداشت و در این زمینه خیلی نگران بود که مدیرعامل، معاونان و مدیران آب و فاضلاب استان مازندران از آقای اکبری عیادت کرد.

  برارزاده مدیرعامل شرکت آبفای مازندران در این دیدار قول مساعد جهت پرداخت هزینه های درمانی و  پرداخت حقوق کامل وی را تا زمان به دست آوردن سلامتی و بازگشت به کار را داد.

انتهای پیام/86034/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت مدیرآبفا از مأمور آبی که مورد حمله سگ ولگرد قرار گرفت

عیادت مدیرآبفا از مأمور آبی که مورد حمله سگ ولگرد قرار گرفت