مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 22:172022-07-01اقتصادي

درآمد بادیگاردهای مجالس عروسی چقدر است؟


این روزها اجاره ماشین عروس و گل آرایی آن در شب های عروسی به اقدامی تشریفاتی بدل شده است و نرخ های بالای اجاره ماشین عروس، گل آرایی و حتی در برخی موارد کرایه اسکورت ماشین عروس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، گل آرایی ماشین عروس رسمی به نسبت نوپا در ایران به حساب می آید که با نرخ های نجومی گل آرایی و اجاره خودرو به نظر نمی رسد برای مدت بیشتری دوام آورد.

در سال های اخیر دامنه خودروهای اجاره ای با توجه به تحریم ها محدودتر شده است و در عین حال نرخ های اجاره ماشین های عروسی سر به فلک کشیده است؛ در سال 1397 هزینه اجاره خودروهای ب ام و از 800 هزار تومان تا 2 میلیون و 500 هزار تومان متغیر بوده است اما امروزه هزینه اجاره خودروهای این برند از 3 میلیون تومان تا 8 میلیون و 500 هزار تومان متغیر است.

بررسی ها حاکی از آن است که این روزها اجاره خودروهای ایتالیایی در بازار به نسبت کاری غیر ممکن است؛ اجاره خودرو مازراتی گرن توریسمو روزانه از 15 میلیون تومان آغاز می شود و این رقم بیش از نصف قیمت خودرو پراید 111 در سال 1397 است.

هزینه اجاره خودروهای پورشه نیز در سال های اخیر سر به فلک کشیده است به طوری که اجاره روزانه پورشه ماکان مدل 2017 بدون راننده 10 میلیون و 800 هزار تومان و با راننده 9 میلیون و 500 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد بادیگاردهای مجالس عروسی چقدر است؟

درآمد بادیگاردهای مجالس عروسی چقدر است؟