مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 21:222022-07-01سياسي

امیدآفرینی مهمترین مصداق جهاد تبیین است/ رسانه ها نیمه پُر لیوان را ببینند


رییس حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری گفت: بهترین جهاد تبیین اصحاب رسانه برای جلوگیری از ناامیدی این است که در کنار انتقادهای سازنده نکات مثبت را هم برای مردم بیان کنند.

- حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: رهبر انقلاب اسلامی از خواص جامعه علی الخصوص حوزویان و دانشگاهیان انتظار دارند جهاد تبیین را برای مردم روشنگری کنند.

رییس حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برخی روحانیون، ائمه جمعه و اساتید حوزه و دانشگاه فقط در کتاب ها و سخنرانی ها به جهاد تبیین می پردازند و در عمل کاری انجام نمی دهند.

دوگانگی در حرف و عمل مسئولان مردم را مأیوس می کند هاشمی افزود: مسئولان باید با فعل خود جهاد تبیین را بیان کنند و تناقض حرف و عمل نداشته باشند زیرا یکی از عوامل مهم یاس مردم، دوگانگی کلام و رفتار مسئولان است و مهم ترین جهاد تبیین نیز جلوگیری از یاس و ناامیدی است.

وی با بیان اینکه صداقت مسئولان سبب دلدادگی بیشتر به انقلاب می شود، بیان کرد: لازم است مسئولان به نسل جوان اعتماد کنند و اجازه دهند جوانان تخصص و مهارت خود را به منصه ظهور بگذارند و به خاطر عمل ما از دین گریزان نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی مهمترین مصداق جهاد تبیین است/ رسانه ها نیمه پُر لیوان را ببینند

امیدآفرینی مهمترین مصداق جهاد تبیین است/ رسانه ها نیمه پُر لیوان را ببینند