مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 20:522022-07-01اقتصادي

نظام مهندسی: 45 درصد از درآمد خانوار ایرانی صرف تأمین مسکن می شود


نظام مهندسی یرای ساخت یک ساختمان یکی از ارکان محسوب می شود و شهرداری ها، وزارت راه و شهرسازی، سرمایه گذاران، مالکین، بهره برداران و مردم از دیگر ارکان برای ساخت ساختمان به شمار می روند.

- نظام مهندسی یرای ساخت یک ساختمان یکی از ارکان محسوب می شود و شهرداری ها، وزارت راه و شهرسازی، سرمایه گذاران، مالکین، بهره برداران و مردم از دیگر ارکان برای ساخت ساختمان به شمار می روند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اعتقاد به اینکه 45 درصد از درآمد خانوار ایرانی صرف تأمین مسکن می شود،گفت: وظیفه سازمان مهندسی این است که از سرمایه های مردم به نحو احسن در این زمینه نگهداری کند.

حمزه شکیب روز جمعه در نشست با رییس سازمان بسیج مهندسی فارس که در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ترتیب یافت اظهار کرد: ایده بسیار خوب و کار حرفه ای توسط سازمان بسیج مهندسین انجام شده این است که نظام مهندسی تنها سازمان نظام مهندسی نیست بلکه این سازمان نقش مهمی در ساختمان سازی دارد و محصولی که ارائه می دهد ساختمان است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ادامه داد: نظام مهندسی یرای ساخت یک ساختمان یکی از ارکان محسوب می شود و شهرداری ها، وزارت راه و شهرسازی، سرمایه گذاران، مالکین، بهره برداران و مردم از دیگر ارکان برای ساخت ساختمان به شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام مهندسی: 45 درصد از درآمد خانوار ایرانی صرف تأمین مسکن می شود

نظام مهندسی: 45 درصد از درآمد خانوار ایرانی صرف تأمین مسکن می شود