مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 20:272022-07-01سياسي

باقری با جدیت و در هماهنگی کامل با من به مذاکرات ادامه می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در توییتی نوشت: دکتر باقری با جدیت و در هماهنگی کامل با اینجانب به مذاکرات منطقی، - وزیر امور خارجه گفت: علی باقری با جدیت و در هماهنگی کامل با اینجانب به مذاکرات منطقی، مستدل و فعال برای لغو تحریم ها ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در توییتی نوشت: دکتر باقری با جدیت و در هماهنگی کامل با اینجانب به مذاکرات منطقی، مستدل و فعال برای لغو تحریم ها ادامه می دهد.

وی افزود: ما با قدرت و منطق به تلاش ها ادامه می دهیم.

وزیر خارجه بیان کرد: واقع بینی آمریکا و اخذ تضمین پایدار در نفع کامل اقتصادی ایران از توافق، می تواند نتیجه مذاکرات را ثمربخش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پس از سفر اخیر جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا توافق شد که مذاکرات رفع تحریم ها که 20 اسفند در وین دچار وقفه سده بود، از سر گرفته شود و در همین راستا روز های سه شنبه و چهارشنبه هفتم و هشتم تیرماه مذاکرات رفع تحریم ها به صورت غیرمستقیم بین ایران و آمریکا و با واسطه انریکه مورا نماینده اتحادیه اروپا در دوحه برگزار شد.

حسین امیرعبداللهیان چهارشنبه شب پس از پایان این مذاکرات در گفت وگوی تلفنی با همتای قطری ضمن تشکر از حسن میزبانی قطر اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری با جدیت و در هماهنگی کامل با من به مذاکرات ادامه می دهد

باقری با جدیت و در هماهنگی کامل با من به مذاکرات ادامه می دهد