مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 19:372022-07-01اقتصادي

حدود نیمی از درآمد خانوار ایرانی صرف مسکن می شود


رییس سازمان نظام مهندسی کشور با بیان اینکه 45 درصد از درآمد خانوار ایرانی صرف تأمین مسکن می شود، گفت: وظیفه سازمان نظام مهندسی مدیریت سرمایه های مردم به نحو احسن در این زمینه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حمزه شکیب عصر جمعه 10 تیر در نشست با رییس سازمان بسیج مهندسین فارس که در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: نظام مهندسی تنها سازمان نظام مهندسی نیست بلکه این سازمان نقش مهمی در ساختمان سازی دارد و محصولی که ارائه می دهد، ساختمان است.

او ادامه داد: نظام مهندسی برای ساخت یک ساختمان یکی از ارکان محسوب می شود و شهرداری ها، وزارت راه و شهرسازی، سرمایه گذاران، مالکین، بهره برداران و مردم از دیگر ارکان برای ساخت ساختمان به شمار می روند.

شکیب اضافه کرد: بدون شک بسیج مهندسی می تواند حلقه واسط برای برقراری ارتباط نزدیک بین این سازمان ها و مجموعه ها باشد تا این چرخه به خوبی عمل کند.

او با بیان اینکه 45 درصد از درآمد خانوار ایرانی صرف تأمین مسکن می شود، گفت: وظیفه سازمان نظام مدیریت سرمایه های مردم به نحو احسن در این زمینه است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اظهار کرد: بسیج کشور هم در حال انجام برنامه ریزی و برقراری ارتباطات فرهنگی هستند تا بتوانند این مطالبه گری را در مردم ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود نیمی از درآمد خانوار ایرانی صرف مسکن می شود

حدود نیمی از درآمد خانوار ایرانی صرف مسکن می شود