مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 19:272022-07-01اقتصادي

تعمیر ادواری یکی از کشتی های بزرگ کشتیرانی در کشور


به گفته مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر تعمیر ادواری یکی از کشتی های بزرگ کشتیرانی خزر در داک کشتی سازی 7 آذر باهدف حمایت از تولید داخل انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در رشت، کاپیتان داوود تفتی امروز در جکع خبرنگاران توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و استفاده از توان متخصصان داخلی همراه با استفاده از ظرفیت ها و دانش های بومی برای فراهم ساختن فضای کسب وکار و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان گیلانی یکی از اهداف شرکت کشتیرانی دریای خزر برای تعمیر ادواری کشتی های کانتینری بزرگ  است.

وی با اشاره به اینکه در نخستین گام یکی از کشتی های بزرگ کانتینری  به کشتی سازی شهدای هفتم آذر سپرده شد، افزود: این اقدام می تواند ضمن حمایت از تولید داخل، شعار سال رهبر انقلاب را در شرکت کشتیرانی دریای خزر محقق کند.


 وی به تعمیر کشتی های کانتینری بزرگ در گذشته توسط متخصصین غیربومی پرداخت و گفت: اما اکنون جوانان ایرانی دارای دانش و تخصص لازم هستند.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر با بیان اینکه کشتی در حال تعمیر ظرفیت حمل و جابجایی 140 تی یو کانتینر را دارد، بیان کرد: از مالکیت 23 فروند کشتی تجاری و تعدادی دیگر کشتی اجاره ای به صورت چارتری در کشتیرانی دریای خزر که بیشترین حجم از تجارت کشور در دریای خزر را عهده دار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر ادواری یکی از کشتی های بزرگ کشتیرانی در کشور

تعمیر ادواری یکی از کشتی های بزرگ کشتیرانی در کشور