مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 19:172022-07-01سياسي

جوکار: باید فکری به حال بازار کار رشته های دانشگاهی شود


رییس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با بیان این که زمنیه ایجاد اشتغال متناسب با نیاز روز جامعه باید ایجاد شود، گفت: باید فکری به حال بازار کار رشته های دانشگاهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد صالح جوکار ظهر امروز در حاشیه بازدید از برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه یزد، با اشاره به فضای مناسب جهت برگزاری کنکور، اظهار کرد: امسال شاهد افزایش داوطلبین کنکور بودیم و امیدواریم که این عزیزان موفق باشند.

وی با تاکید بر این که باید تغییری در رشته های تحصیلی و نیازمندی های بازار کار در کشور صورت گیرد، افزود: باید به گونه ای باشد تا در رشته های ریاضی و فنی شاهد حضور بیشتر دانش آموزان باشیم.

نماینده مردم یزد، اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش داوطلبین رشته های فنی و ریاضی نسبت به سال های قبل، گفت: یقینا این کاهش داوطلب در این دو رشته در درازمدت می تواند اثرات منفی بر روی بازار کشور داشته باشد.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور در پایان خاطرنشان کرد: برخی از داوطلبین برای انتخاب رشته های خود با مشکل مواجه شدند که برخی از آنها مشکلات سیستمی و برخی مشکلات انسانی را در پی داشته و به علت شرایطی که وجود دارد، امکان شرکت در آزمون را نداشتند و همین مسئله سبب عقب افتادن این دانش آموزان از تحصیل می شود و در این خصوص باید چاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: باید فکری به حال بازار کار رشته های دانشگاهی شود

جوکار: باید فکری به حال بازار کار رشته های دانشگاهی شود