مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 19:072022-07-01اقتصادي

شعار «تولید از سنگ تا قطعه» را در یزد محقق می کنیم


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: ظرفیت تولید بسیاری از محصولات از جمله توربین و ماشین آلات صنعتی و کشاورزی در یزد وجود دارد بر این اساس شعار تولید از سنگ تا قطع را در یزد محقق می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان صمت استان، محمدرضا علمدار یزدی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه امروز یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صدوقی که 40 سال پیش در سنگر نمازجمعه به دست منافقان به شهادت رسید، اظهار کرد: اول تیرماه به نام روز ملی اصناف و دهم تیرماه به نام روز صنعت نامگذاری شده و وزیر صمت برای اولین بار از اول تا دهم تیرماه را به نام دهه تولید و تجارت نامگذاری کرده است.

وی عنوان کرد: تلاش ما این است که مردم در این دهه در جریان تلاش ها و زحمات فرزندان خود در عرصه تولید قرار گیرند و بدانند که تلاش همه ما و تولیدکنندگان، تحقق فرامین رهبری است.

علمدار یزدی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 3 هزار و 200 کارخانه در استان یزد وجود دارد که هزار و 400 نوع محصول در آنها تولید می شود که حاصل این فعالیت ها، ایجاد اشتغال 103 هزار نفری است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: ظرفیت تولید بسیاری از محصولات از جمله توربین و ماشین آلات صنعتی و کشاورزی در یزد وجود دارد بر این اساس شعار تولید از سنگ تا قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار «تولید از سنگ تا قطعه» را در یزد محقق می کنیم

شعار «تولید از سنگ تا قطعه» را در یزد محقق می کنیم