مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 18:372022-07-01اقتصادي

تاکید بر افزایش روابط تجاری ایران و روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صمت، در دیدار مدیرعامل ازبر بانک روسیه و هیئت تجاری همراه با وزیر صمت موضوعاتی مانند ایجاد زیرساخت های مالی و زیرساخت های تجاری مشترک، - در دیدار مدیرعامل ازبر بانک روسیه و هیئت تجاری همراه با وزیر صمت موضوعاتی مانند ایجاد زیرساخت های مالی و زیرساخت های تجاری مشترک، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صمت، در دیدار مدیرعامل ازبر بانک روسیه و هیئت تجاری همراه با وزیر صمت موضوعاتی مانند ایجاد زیرساخت های مالی و زیرساخت های تجاری مشترک، موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار گفته شد که اقتصاد دو کشور مکمل یکدیگر بوده و هر دو کشور مصرف کننده کالا های تولیدی هم هستند و بر این اساس افزایش مبادلات و روابط تجاری مورد تأکید قرار گرفت.

پیگیری روابط میان دو کشور در سه سطح تبادلات کالا ها یعنی صادرات و واردات کالا ها و خدمات، انجام سرمایه گذاری های مشترک و ترانزیت از دیگر پیشنهاد های مطرح شده در این دیدار بود.

در ادامه این دیدار پیشنهاد انجام سرمایه گذاری مشترک در حوزه های لوازم خانگی، خودرو، کشتی سازی و نیروگاه مطرح شد و مورد تبادل نظر قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر افزایش روابط تجاری ایران و روسیه

تاکید بر افزایش روابط تجاری ایران و روسیه