مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 17:272022-07-01بين الملل

غرب منافع ایران را نادیده می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز (جمعه)، تصریح کرد که کشور های غربی تنها بر منافع خود متمرکز هستند و منافع کشور های دیگر مانند چین، - وزیر خارجه روسیه با تأکید بر این که غرب تنها به منافع خود اهمیت می دهد، گفت که کشور های غربی منافع کشور های دیگر از جمله ایران را نادیده می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز (جمعه)، تصریح کرد که کشور های غربی تنها بر منافع خود متمرکز هستند و منافع کشور های دیگر مانند چین، ایران و هند را نادیده می گیرند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی ریانووستی ، لاوروف در جریان یک سخنرانی همچنین با انتقاد از عملکرد ناتو ادامه داد: جمله ناتو یک ائتلاف دفاعی است، مزخرف و مضحک است.

حتی شرم آور است که چنین چرندیاتی را مطرح کنیم .

وی ادامه داد: اخیراً، نمایندگان کاخ سفید بار دیگر تکرار کردند که روسیه نباید از ناتو بهراسد، هیچ کس نباید از ناتو بترسد، زیرا ناتو یک ائتلاف دفاعی است.

این مضحک است که یک نفر چنین چرندیاتی بگوید.

من می گویم که این شرم آور است .

وزیر امور خارجه روسیه تصریح کرد که هستی ناتو با پایان یافتن پیمان ورشو و اتحاد جماهیر شوروی، معنا و مفهوم خود را از دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب منافع ایران را نادیده می گیرد

غرب منافع ایران را نادیده می گیرد