مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 16:222022-07-01سياسي

مسؤولان با برنامه ریزی و حمایت از کشاورز، باعث خودکفایی کشور در تولید گندم شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد،  امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان که با حضور مردم نمازگزار در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به اهمیت کار و تلاش برای بهبود معیشت و وضعیت اقتصادی در مکتب اسلام، اظهار کرد: اینکه فرد کار و تلاش کند تا هم نیاز خود را برطرف کرده و هم بتواند به دیگران و جامعه کمک کند در اسلام به صورت مؤکد سفارش شده است.

وی گفت: کار و فعالیتی که وابستگی نظام اسلامی به بیگانه و غیرمسلمان را قطع کرده و نظام دینی را سرافراز و سربلند می کند بسیار با ارزش است؛ ازاین رو فعالان عرصه اقتصادی اگر با این هدف فعالیت کنند مصداق افراد مجاهد و ارزشی می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: بر اساس روایات دینی فعالان اقتصادی و تولیدگران بخش های مختلف ازجمله بخش کشاورزی گنج های جامعه و مردم محسوب می شوند و اگر با اهداف والای فوق فعالیت کنند فردای قیامت از بالاترین جایگاه ها در نزد حق تعالی برخوردار خواهند بود.

نوری با اشاره به اینکه کار اقتصادی جزء امور عبادی است، خاطرنشان کرد: کسانی که با نیت نیک در راستای تأمین غذا و مایحتاج جامعه فعالیت می کنند در زمره مجاهدان فی سبیل الله هستند و باید مسؤولان امر از آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان با برنامه ریزی و حمایت از کشاورز، باعث خودکفایی کشور در تولید گندم شوند

مسؤولان با برنامه ریزی و حمایت از کشاورز، باعث خودکفایی کشور در تولید گندم شوند