مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 15:022022-07-01سياسي

ارزش های دینی در فضای مجازی به سخره گرفته می شود/ مسئولان ورود کنند


امام جمعه همدان با تأکید بر لزوم ساماندهی فضای مجازی گفت: در فضای مجازی هنجارهای الهی ما را به سخره می گیرند و یا مسائلی مانند ازدواج سفید از سوی برخی به طور علنی تبلیغ می شود اما مسئولان فضای مجازی چشم خود را بر این مسائل بسته اند که باید در این زمینه پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی قرار گرفتیم اظهار کرد: ایده حقوق بشر در سازمان های بین المللی پس از جنگ های جهانی شکل گرفت که قرار بود از حقوق ذاتی بشر دفاع و آلام و رنج های آن را تقلیل دهد و در توسعه عدالت کمک و کرامت بشر را حفظ کند، اما سؤال اینجاست که آیا این ایده و تفکر توانسته، این حقوق را تأمین کند؟ وی با بیان اینکه این ایده امروز وسیله ای برای اتهام زنی به کشورهای دیگر شده است؟ افزود: شاید آن زمان که این ایده شکل گرفت، طراحان آن تصور نمی کردند حقوق بشر به ابزار فشار به کشورهای دیگر تبدیل شود و نه تنها کرامت بشر را حفظ نکند بلکه تنها دستمایه ای برای برچسب زدن به مخالفان دولت های غربی و استعماری قرار گیرد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: از کشورهایی که بهانه می کنند و دم از حقوق بشر می زنند، سؤال می کنیم چرا اسلحه به کشورهای یاغی می دهید؛ چرا یکبار آنها محکوم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش های دینی در فضای مجازی به سخره گرفته می شود/ مسئولان ورود کنند

ارزش های دینی در فضای مجازی به سخره گرفته می شود/ مسئولان ورود کنند