مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:572022-07-01سياسي

دشمن کانون خانواده ها را هدف گرفته است


دشمنان به هر شیوه ای کانون خانواده ها را هدف قرار داده اند اما همه چیز به اعضای خانواده بستگی دارد که اگر محبت و صمیمیت در خانواده افزایش یابد بسیاری از مشکلات زناشویی و خانودگی حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه پیشوا امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: به ازای هر صندلی مدیریتی در کشور ما شهید داده ایم و  امروز صندلی ما به روی قطره قطره خون سیصد هزار شهید گذاشته شده است و نباید با برخی اقدامات بیش از این شرمنده شهدا شویم.

وی با انتقاد از گرانی ها در بازار گفت: چرا کنترلی روی قیمت ها نیست؟تا چه زمانی این گرانی ها ادامه خواهد داشت؟ پس دستگاه های نظارتی ما در بازار چکار می کنند؟ محدودیتی هم وجود ندارد که با این بی کنترلی گرانی ها برخورد نشود.

  امام جمعه پیشوا گفت: ما دوستدار قوا و مخصوصا دولت هستیم و از دولت هم حمایت می کنیم اما تا چه زمانی این گرانی ها ادامه خواهد داشت؟ لذا باید مدیریتی بر قیمت ها صورت گیرد.

حجت الاسلام باقری به افزایش اجاره بهای منازل هم اشاره کرد و گفت: در تهران 25 درصد و در بقیه شهر ها باید اجاره بها 20 درصد گران شود و نرخ قانونی نیز این است اما در مقابل، برخی افراد مجبورند که قیمت را گران تر کنند زیرا معیشت خانواده شان به اجاره شان بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن کانون خانواده ها را هدف گرفته است

دشمن کانون خانواده ها را هدف گرفته است