مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:522022-07-01سياسي

تأمین امنیت روانی جامعه وظیفه قوه قضاییه است/ مالکان با مستأجران مدارا کنند


قوه قضاییه باید در راستای تأمین امنیت روانی جامعه پیشگام بوده و گام های اساسی بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ نماز جمعه این شهر با اشاره به سخنان رهبری به مناسبت هفته قوه قضاییه، خواستار توجه جدی به تأمین امنیت روانی جامعه شد.

وی اظهار کرد: بیانات گوهربار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار با مسؤولان دستگاه قضایی بسیار حائز اهمیت است و امنیت روانی جامعه نباید خدشه دار شود.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: قوه قضاییه باید در راستای تأمین امنیت روانی جامعه پیشگام بوده و با همراهی و هم افزایی مجلس شورای اسلامی و دولت، گام های خوبی را در این راستا بردارد.

مطیعی گفت: امروز باید مجموعه اقداماتی در کشور انجام گیرد تا شاهد رفع مشکلات در آینده نزدیک باشیم و اعتماد عمومی نیز افزایش یابد.

وی با اشاره به لزوم همراهی بیش از پیش با اجرای طرح های اقتصادی مهم دولت، این طرح ها را در رفع آسیب هایی که سال هاست گریبان کشورمان را گرفته مؤثر دانست و خواستار دقت در اجرای آنها شد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: آینده کشور از منظر مقام معظم رهبری روشن است؛ با مقاومت مردم، درایت مسؤولان و حضور جوانان انقلابی در میدان، اوضاع کشور روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین امنیت روانی جامعه وظیفه قوه قضاییه است/ مالکان با مستأجران مدارا کنند

تأمین امنیت روانی جامعه وظیفه قوه قضاییه است/ مالکان با مستأجران مدارا کنند