مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-01سياسي

امام جمعه موقت ساری: نباید به جوانان در امر ازدواج سخت گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمدرضا نصوری امام جمعه موقت ساری در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری، به ویژگی های ازدواج حضرت فاطمه زهرا (س)و امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: تشکیل این زندگی با نگاه توحیدی بوده این زوج آسمانی روح توحیدی را بر زندگی خود غالب کرده بودند، به گونه ای که خداوند را مدنظر داشته است و در کنار این نگاه مشارکت در زندگی، امید، نشاط و همدلی در زندگی  مورد توجه بوده است.

وی با تاکید بر تشکیل زندگی بر پایه درست، گفت: مراسم ازدواج در مراحل درست باید شکل گیرد نه اینکه آغاز مراحل ازدواج در خیابان و پارک ها باشد چرا که این مسأله کرامت انسانی را زیر پا می گذارد و ازدواج را در مسیر درستی قرار نمی دهد.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه نباید به جوانان در امر ازدواج سخت گرفت، اضافه کرد: بنا نهادن زندگی بر پایه توحید، همدلی، صداقت و عشق است که نتیجه آن حیای دوطرف می شود.

نصوری در ادامه با هشدار به کاهش نرخ زاد و ولد در استان بیان کرد: برخی به بهانه های مختلف و مادی فرزنددار شدن را به تاخیر می اندازند ولی حضرت فاطمه زهرا  (س) این تفکر را کنار گذاشتند و در طول حیات کوتاه شان فرزندان ارزشمندی را به جامعه تحویل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت ساری: نباید به جوانان در امر ازدواج سخت گرفت

امام جمعه موقت ساری: نباید به جوانان در امر ازدواج سخت گرفت