مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-01سياسي

امام جمعه بندرعباس: بزرگ ترین ناقضان حقوق بشر همدست آمریکا هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلیمن محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: تقوا سپر و بازدارنده انسان از گناهان و بداخلاقی ها و شیرین کننده زندگی در بهره مندی از دانش، موقعیت و خانواده و .

است و اگر تقوا نباشد، همه این ها سبب گرفتاری و آسیب خواهد بود.

وی به سالگرد شهادت باقرالعلوم امام محمد باقر (ع)، اشاره و عنوان داشت: این امام عزیز در راستای تحقق وحدت امت نقش بسیار برجسته ای دارد و این حجی که امروز مسلمانان بجا می آورند و اعمال مسلمانان اعم از شیعه و سنی در آن نزدیک به هم است و عامل آن امام باقر (ع) است.

حجت الاسلام عبادی زاده به روایت امام باقر از جابربن عبدالله انصاری از موارد نادر در بیان روایت از سوی معصوم از غیرمعصوم اشاره و بیان داشت: در این روایت بنیان اساسی مناسب حج در همین روایت تشریح شده که مورد استفاده فقهای شیعه و سنی است و حج وحدت بخش و این کنگره عظیم رهین امام باقر (ع) است.

همچنین در زمان این امام عزیز بود که پول رایج آن دوران (سکه رومی) طرح ضرب سکه اسلامی را پیشنهاد و تمام چارچوب آن را حتی درسطح آهنگری و توصیه ها در این زمینه و ارائه مدل و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندرعباس: بزرگ ترین ناقضان حقوق بشر همدست آمریکا هستند

امام جمعه بندرعباس: بزرگ ترین ناقضان حقوق بشر همدست آمریکا هستند