مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-01سياسي

کارخانه پوشش گیلان شهرک تخصصی نساجی شمال کشور می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت تیمور پورحیدری در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت در مصلا این شهر با اشاره به معادن فعال گیلان اظهار کرد: 52 معدن فعال و دارای پروانه بهره برداری در گیلان وجود دارد و  700 نفر در بخش معدن مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال سه شنبه های دانش بنیان با حضور فرهیختگان علمی برگزار می شود، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته  68  تملک  تحت بانک ها از حدود 90 واحدی که  از فعالیت بازمانده بودند، به چرخه تولید بازمی گردند.

مدیرکل صنعت و معدن گیلان با تأکید بر اقدامات انجام شده در خصوص آسیب شناسی و رسیدگی به مشکلات واحدهای راکد افزود: تاکنون بیش از 2 هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش برای جبران نقدینگی و تسهیلات به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

پور حیدری با اشاره به راه اندازی  13 طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 600 میلیارد تومان و اشتغال  500 نفر هم زمان با دهه تجارت تصریح کرد:کارخانه پوشش که از دغدغه های  مسئولان استان گیلان است، با ظرفیت پایین شروع به فعالیت کرده و با هماهنگی های انجام شده با مرکز و نظر استاندار گیلان در تلاش هستیم تا این مجموعه  به عنوان شهرک تخصصی نساجی شمال کشور تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه پوشش گیلان شهرک تخصصی نساجی شمال کشور می شود

کارخانه پوشش گیلان شهرک تخصصی نساجی شمال کشور می شود