مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:372022-07-01سياسي

با ترویج ازدواج آسان به آمار و سن ازدواج کمک خواهیم کرد


با کمک به ازدواج آسان و برداشت موانع راه ازدواج و برداشتن گام های خیر و نیک در دو حوزه آمار و سن ازدواج تاثیر مثبتی خواهیم داشت که ازدواج برای جوانان آسان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، حجت السلام و المسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ذیحجه و مناسبت های مقدس پیش رو گفت: برگزاری مناسبت های اعیاد بزرگ   قربان و غدیر و همچنین  به جای آوردن اعمال حج بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 خطیب جمعه شهرستان کازرون، با تاکید بر اهمیت زیارت و اعمال حج گفت: حجاج ایرانی باید نمونه ای از اسلام و انقلاب اسلامی باشند، در صورتی که امکان رفتن به حج برای کسی نباشد، باید در به جای آوردن نمازی که مخصوص ده شب اول این ماه مبارک است دقت شود که از ثواب بسیار بالایی نیز برخوردار است.

محمد صباحی در ادامه  با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر را عامل  تضعیف و تخریب بنیان خانواده و قاچاق کالا و ارز را عامل تضعیف و تخریب اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: همه آحاد مردم و تلاش گران و مدافعان حوزه امنیت در نیروی اتظامی باید یک نیروی قوی ارشادی باشند.

وی ریشه معضلاتی چون سرقت، درگیری و طلاق را در مواد مخدر عنوان کرد و  گفت: با همکاری مردم و دولت باید اقدامات شایسته در حوزه  ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ترویج ازدواج آسان به آمار و سن ازدواج کمک خواهیم کرد

با ترویج ازدواج آسان به آمار و سن ازدواج کمک خواهیم کرد