موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:372022-07-01سياسي

ساخت کارخانه دیگری همچون آذرآب غیرممکن است


ساخت کارخانه دیگری همچون آذرآب غیرممکن است و باید در حفظ این سرمایه ها بکوشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اراک با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و لزوم توجه به امر ازدواج و فرزندآوری اظهار کرد: ازدواج یکی از مسائل مورد تاکید در اسلام است و در همه جوامع به امر ازدواج پرداخته می شود.

وی تصریح کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی شاهد کاهش آمار ازدواج هستیم، این در حالی است که بالا رفتن سن ازدواج چالش های بسیاری به همراه دارد.

امام جمعه اراک با اشاره به کاهش جمعیت بیان کرد:  مقابله با زاد و ولد در دهه 60  یکی از اشتباهات بود که امروز نمی توان عواقب آن را جبران کرد، این درحالی است متاسفانه حدود 30 درصد از زنان ازدواج نمی کنند، که این امر در نرخ باروری استان تاثیر گذاشته است.

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه نرخ باروری در سال گذشته 0.

5 درصد بود در حالی که باید این رقم 2.

5 درصد باشد، گفت: مسئله ازدواج و زاد و ولد باید جدی گرفته و برای آن برنامه ریزی صورت گیرد و اجازه نداد سن ازدواج بالا رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واردات بی رویه برخی کالا اظهار کرد: سال گذشته 5 میلیارد دلار موبایل وارد کشور شد،  که واردات این حجم موبایل و خروج ارز از کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت کارخانه دیگری همچون آذرآب غیرممکن است

ساخت کارخانه دیگری همچون آذرآب غیرممکن است