مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:322022-07-01سياسي

آیت الله ناصری: مسئله گرانفروشی باید در سطح ملی مدیریت و رفع شود


امام جمعه یزد با بیان این که افزایش غیرقانونی اجاره بها و ودیعه مسکن به دور از انصاف اسلامی است، گفت: مسئله گرانفروشی باید در سطح ملی مدیریت و رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته 10 تیرماه نماز جمعه مرکز استان، با بیان این که ولایت مداری را تنها عامل رشد و عاقبت بخیری دانست و اظهار کرد: اقتدار و استقلال امروز ایران اسلامی را نتیجه وجود ولایت فقیه و تبعیت ملت با بصیر است.

وی با بیان این که دلیل دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی بیان حق و دفاع از مظلوم است، افزود: دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدا تاکنون به دنبال کم رنگ کردن ارزش ها و اهداف اسلام ناب محمدی است و سعی دارد با توطئه های مختلف نسل جوان را از مسیر الهی دور کند.

 امام جمعه یزد صبوری در مشکلات و تدبیر برای ساماندهی شرایط را دستور الهی به جامعه اسلامی دانست و گفت: برنامه ریزی عامل رفع مشکلات است و افراد جامعه می توانند باید با برنامه ریزی درست و مناسب زندگی خود را به منزل مقصود برسانند.

آیت الله ناصری یزدی برنامه ریزی منسجم و مستمر در تولید و استفاده از ظرفیت های داخلی را مهمترین رسالت مسئولان و دست اندرکاران نظام برای توسعه اقتصادی دانست و بیان کرد: متأسفانه غربی ها ما را مصرف گرا بار آوردند و تاکنون هیچ اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: مسئله گرانفروشی باید در سطح ملی مدیریت و رفع شود

آیت الله ناصری: مسئله گرانفروشی باید در سطح ملی مدیریت و رفع شود