مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:272022-07-01سياسي

مقابله با افزایش بی رویه اجاره بها در شیراز، عزمی همگانی می طلبد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امام جمعه شیراز در خطبه های امروز نمازجمعه با اشاره به افزایش اجاره بها خانه ها در شیراز گفت: افزایش رویه اجاره خانه ها دراین شهر باعث شده برای شهروندان مشکلاتی بوجود آید که حل این موضوع، همکاری همگانی را می طلبد.

آیت الله دژکام، همکاری تعدادی از صاحب خانه ها در تعیین قیمت هایی عادلانه برای اجاره خانه را کاری پسندیده دانست و افزود:علی رغم اینکه تعدادی از صاحب خانه ها قیمت اجاره ها را به شدت افزایش داده اند اما صاحب خانه هایی هم هستند که مراعات حال هم وطنان را می کنند و این جای تحسین دارد.

 وی گفت: همکاری صاحب خانه با مستاجر وکمک به او از مصادیق کار خیر است و اگر همه در این زمینه برادرانه پای کار باشند به طور حتم برکت مال خود را خواهند دید .

نماینده ولی فقیه در فارس دربخش دیگری از خطبه ها، با اشاره به این که رعایت عفاف و حجاب ، مطالبه ای اجتماعی است، گفت: اکثر مردم در جامعه خواستار توجه ویژه به رعایت عفاف و حجاب و ارزش های اخلاقی هستند.

آیت الله دژکام ادامه داد: در این زمینه اگر می خواهیم به دستاوردهای خوبی رسیده و جلو ی فحشا را بگیریم، ترویج ازدواج آسان، تامین هزینه های اولیه برای تشکیل زندگی مشترک، اشتغال زایی برای جوانان جویای کار و نذر حجاب می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با افزایش بی رویه اجاره بها در شیراز، عزمی همگانی می طلبد

مقابله با افزایش بی رویه اجاره بها در شیراز، عزمی همگانی می طلبد