مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:272022-07-01سياسي

تسهیل ازدواج جوانان نیازمند تلاشی همگانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه های نمازجمعه شهرکرد، گفت: افرادی که اطلاعات کافی ندارند تحت سلطه استکبار جهانی قرار می گیرند و به وعده های آن ها دل می بندند.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: آمریکایی ها مواردی را در مورد حقوق بشر می گویند اما خود به آن عمل نمی کنند در صورتی که اسلام برای همه این موارد نکته دارد و ما خود به آن پایبند هستیم.

وی افزود: دم از حقوق بشر می زنند و بیش از 17 هزار نفر را به خاک و خون می کشند، سرنگونی هواپیما و کشتن 298 انسان بی گناه از جمله نمونه کارهای این جنایتکاران است که حرف هایشان را نقض می کند؛ آن ها پایمال کننده حقوق بشری هستند.

نکونام ادامه داد: متاسفانه امروز ازدواج را کمرنگ نشان می دهند که تبعات آن و گناهانش در ادامه برجسته می شود در حالی که اصل ازدواج دستور اسلام است پس زمینه ازدواج را فراهم کنیم تا جوانان دچار آسیب نشوند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه در گسترش فرهنگ ازدواج ساده، فراهم کردن جهیزیه و کمک در تسهیل ازدواج جوانان تلاش شود، بیان کرد: کمک کنیم تا زندگی تشکیل شود و بعد از آن زن و مرد به هم احترام بگذارند و قدر یکدیگر را بدانند تا نتیجه این ازدواج فرزندان صالح باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل ازدواج جوانان نیازمند تلاشی همگانی است

تسهیل ازدواج جوانان نیازمند تلاشی همگانی است