مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-01سياسي

مسئولان امنیت روانی مردم را فضای مجازی تامین کنند


امام جمعه قم با تأکید بر اینکه بر اساس قانون اساسی احیاء حقوق عامه و گسترش آزادی های مشروع از وظایف قوه قضاییه است، افزود: بر همه قوا به ویژه مسئولان قوه قضاییه در جهت صیانت از حقوق عمومی مردم واجب است امنیت روانی مردم را در برابر شایعه سازان و دروغ پردازان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس برگزار شد در ادامه تفسیر سوره توبه اظهار کرد: خداوند در آیه 46 این سوره درباره منافقان می فرماید این افراد در هر جریان و حرکتی با نفاق و شرک خودشان خلل ایجاد می کردند.

وی با بیان اینکه خداوند در این آیه می فرماید اگر منافقان اهل جهاد بودند مقدمات جهد را فراهم می کردند، گفت: خداوند به پیامبر(ص) می فرماید کسانی که از تو برای نرفتن به جبهه اذن می خواهند در حقیقت سرپوشی ریاکارانه بر روی ضعف نفس خود می گذارند وگرنه آن ها از ابتدا در فکر فرار از جهاد بودند.

امام جمعه قم با بیان اینکه اگر انسان کار مهمی را می خواهد انجام دهد باید مقدمات آن را فراهم کند، افزود: خداوند به مسلمانان امر به آماده بودن در هر حالی را داده بنابراین مسلمانان وقتی آهنگ جهاد بلند می شد پیشاپیش به مقدمات جهاد مجهز و آماده جهاد بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان امنیت روانی مردم را فضای مجازی تامین کنند

مسئولان امنیت روانی مردم را فضای مجازی تامین کنند