مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-01سياسي

حضور اوباش و توزیع کنندگان مواد مخدر از دغدغه های مردم شهرقدس است


خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به اینکه مسئله حضور اراذل و اوباش، توزیع کنندگان مواد مخدر و هنجار شکنان از دغدغه های مردمی است، گفت: بوستان ها با کمبودها و مشکلاتی مواجه اند که مسؤولان باید فضای آرامی برای مردم فراهم سازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با سالروز ازدواج آسمانی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) اظهار کرد: واسطه گری یا شفاعت در ازدواج از امور سفارش شده بوده و فراهم سازی ازدواج جوانان وظیفه ای همگانی است و با جهاد تبیین در این مسیر می توان اقدام کرد.

وی گفت: با عنایت امام رضا(ع) و پیگیری کانون های خدمت رضوی در شهرقدس و کمیته امداد و دیگر مسوولین و همکاری خیرین 24 سری جهیزیه با 17 قلم کالای ضروری برای نوعروسان نیازمند تهیه شد.

  خطیب نماز جمعه شهرقدس با تاکید بر ازدواج آسان، به هنگام، آگاهانه و پایدار افزود: مسوولین باید در تحقق ازدواج آسان و فرزندآوری نقش خود را ایفا کنند و با پیگیری این موضوع از جوانان حمایت کنند.

   حجت الاسلام جوکار گفت: ضد بشرترین رژیم در دنیا آمریکاست و جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با تروریستم و دشمن بیش از 17 هزار شهید ترور تقدیم کرده و آمریکا به دروغ خود را مدافع حقوق بشر معرفی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور اوباش و توزیع کنندگان مواد مخدر از دغدغه های مردم شهرقدس است

حضور اوباش و توزیع کنندگان مواد مخدر از دغدغه های مردم شهرقدس است