مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-01اقتصادي

نمایشگاه گل و گیاه در قزوین برگزار می شود


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، نهاده، تجهیزات باغبانی، سوغات و صنایع دستی در قزوین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، احمد خورگامی اظهار کرد: نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی، سوغات، صنایع دستی و هدایا از 13 تا 17 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه، آشنایی با انواع گیاهان مناسب آپارتمان، برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان و فعالان در امر گل و گیاه، سوغات و هدایا است.

  خورگامی ادامه داد: در نمایشگاه گل و گیاه مشارکت کنندگان از استان های قزوین، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، زنجان، کردستان، همدان، البرز،کرمانشاه، مرکزی، قم، تهران،کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، فارس، خوزستان،کرمان، بروجرد،گلستان و مازندران، محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین همچنین گفت: انواع گل و گیاه آپارتمانی، باغچه ای و تزیینی، انواع ادوات باغبانی شامل نهاده ها، کود، سم و تجهیزات باغبانی، انواع قلم زنی، خاتم کاری، حصیر بافی، صنایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گل و گیاه در قزوین برگزار می شود

نمایشگاه گل و گیاه در قزوین برگزار می شود