مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 13:322022-07-01اقتصادي

چند نکته با دلواپسان برنامه های مدیریت مصرف برق/ قطع برق خانگی خردمندانه است؟


اجرای برنامه های دقیق و منسجم مدیریت مصرف برق در تمامی بخش های اقتصاد این روزها بعضاً با واکنش هایی رو به رو می شود، که تامل برانگیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، وزارت نیرو این روزها برای عبور از اوج بار مصرف برق، مدیریت مصرف در تمامی بخش ها اعم از خانگی، صنعتی، کشاورزی، اداری و عمومی را در دستور کار قرار داده است که از قطع برق مشترکان بد مصرف خانگی تا ادارت تحت مدیریت و تابعه دولت، معابر و سایر بخش ها را شامل می شود، در این میان طرح برخی موضعگیری های ابهام آفرین درباره مدیریت بخشی مصارف برق، آن هم در شرایطی که دولت سیزدهم وضعیت موجود را به میراث برده و با تمام توان برای مدیریت و مقابله با چالش های موجود، در تلاش و تکاپوست، مشخص نیست.

مثلا فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اخیراً با این ادعا که قطعی برق صنایع و چاه های کشاورزی به اقتصاد آسیب می زند، گفته است: اشکال طرح وزارت نیرو این است که اگر کشاورز در آن زمان آب به محصولش نرسد، ممکن است یا با خشکی محصول مواجه شده یا اینکه مشکلاتی همچون نبود روشنایی و مشکلات دیگری برای آبیاری در شب داشته باشد و عملا امکان آبیاری در شب را پیدا نکند.

! همچنین محمد جواد عسگری- رییس کمیسیون کشاورزی که در سایر موضع گیری های خود لزوم همکاری همگان در مدیریت ناترازی برق را مورد تایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نکته با دلواپسان برنامه های مدیریت مصرف برق/ قطع برق خانگی خردمندانه است؟

چند نکته با دلواپسان برنامه های مدیریت مصرف برق/ قطع برق خانگی خردمندانه است؟