مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 13:272022-07-01سياسي

حقوق بشر آمریکا نشانگر مردودی کارنامه تمدن غرب است


حقوق بشر آمریکایی با آزادی حمل سلاح در آن کشور حتی موجب نقض حق حیات شهروندان خودش شده و کارنامه این حقوق بشر پر است از برخوردهای نژادپرستانه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه اظهار کرد: پرونده سیاه و قطور آمریکا در مواجهه 60 سال توأم با ظلم و جنایت علیه ملت بزرگ و انقلابی ایران از کودتای 28 مرداد سال 32 تا حمله به هواپیما و شهادت 290 مسافر، وضع تحریم های گسترده، ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی و .

کاملاً گویای مردودی کارنامه حقوق بشر آمریکا است.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: به لطف خدا دیپلماسی متوازن ایران در شرایط سخت و دشوار جهان امروز، تأمین کننده منافع استراتژیک کشورمان شده و رویکرد تعامل دولت سیزدهم با شرق، دولت های غربی را نگران و آشفته خاطر کرده است.

لذا تلاش دارند به نوعی در احیاء برجام ایجاد بن بست نکنند تا ایران فعالیت های خود را در چهارچوب بریکس، شانگهای و تحکیم روابط با روسیه محدود کند.

حجت الاسلام حسینی افزود: چشم انداز ما این است که دیپلماسی فعال ایران می تواند توطئه بحران اقتصادی کشور را خنثی کند و فعالیت ها و وساطت نخست وزیر عراق برای ازسرگیری روابط ایران و عربستان و تلاش مسئول سیاسی اتحادیه اروپا به ازسرگیری مذاکرات برجامی، امتیازات قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر آمریکا نشانگر مردودی کارنامه تمدن غرب است

حقوق بشر آمریکا نشانگر مردودی کارنامه تمدن غرب است