مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-01سياسي

صاحب خانه ها با مستأجران در اخذ اجاره و رهن مراعات کنند


امام جمعه اصفهان، با اشاره به تاکید روایاتی درخصوص رعایت حال همسایگان، گفت: سعی کنید نسبت به مستأجران خود در این شرایط سخت اقتصادی در اخذ اجاره و رهن مراعات کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر اصفهان، با اشاره به تاکید روایاتی درخصوص رعایت حال همسایگان اظهار داشت: سعی کنید نسبت به مستأجران خود در این شرایط سخت اقتصادی در اخذ اجاره و رهن مراعات کنید.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس و مسؤولان اجرایی همه مشکلات را می دانند و درصدد رفع مشکلات هستند ولی امروز در شرایط جنگ اقتصادی و جنگ روسیه و اکراین که برای تغذیه جهانی بحران قرار ایجاد کرده است، قرار داریم و لازم است با اتحاد از این بحران ها عبور کنیم.

طباطبایی نژاد با تبریک مناسبت های ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، افزود: تک فرزندی شدن موجب محرومیت فرزند از نعمت خواهر و برادر است و احساس کمبود خواهر، برادر، عمه، خاله، عمو و دایی در حال و آینده برای کودکان زیان روحی ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه رفتار والدین در تربیت فرزند بسیار موثر است، افزود: لازم است با رعایت اخلاق و تقویت عملی راست گویی و سایر صفات شایسته کودک را تربیت کرد و نگران این نبود که افزایش تعداد فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحب خانه ها با مستأجران در اخذ اجاره و رهن مراعات کنند

صاحب خانه ها با مستأجران در اخذ اجاره و رهن مراعات کنند