مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-01سياسي

از پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور تا لزوم نظارت بر امور مربوط به اجاره بها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان در سخنرانی های خود مسائل مربوط به مالیات، اجاره واحدهای مسکونی، هفته حقوق بشر امریکایی و برشمردن جنایات امریکا در علیه مردم ایران، ازدواج و مسائل و مشکلات آن از جمله مشکلات مربوط به دریافت تسهیلات و در نهایت لزوم پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به استان اشاره کردند.

  امام جمعه خرم دره در خطبه های نماز این هفته با تأکید بر ضروری بودن پرداخت مالیات اظهار کرد: اصل مهم در مالیات عادلانه بودن آن است و مسؤولان کشور باید به دنبال تحقق عدالت مالیاتی باشند چرا که عرصه مالیات قطعاً مورد طمع رانتخواران بی تقواست، بنابراین مسؤولان مالیاتی به شدت در معرض امتحان الهی قرار دارند.

حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور با تأکید بر عدالت مالیاتی افزود: حاکمیت ضابطه در فرایند دریافت مالیات چه در عرصه تقنین و چه در عرصه عمل و اجرا و پرهیز از رابطه بازی به عنوان یک رفتار حرام، شرط اصلی عدالت مالیاتی است.

وی افزود: مسؤولان مالیاتی باید توجه کنند که هر گونه دخل و تصرف در مبالغ مالیاتی رانتخوران و دانه درشت ها، هم تضییع حق الناس و هم تضییع حق الهی بوده و قابل جبران هم نیست.

امام جمعه خرم دره  ضمن تبیین رابطه خمس و زکات و مالیات افزود: مالیات جزیی از هزینه های زندگی اجتماعی است، بنابراین غیر از خمس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور تا لزوم نظارت بر امور مربوط به اجاره بها

از پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور تا لزوم نظارت بر امور مربوط به اجاره بها