مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-01سياسي

خطیب جمعه تهران: منطقه از مدار اداره آمریکا خارج شده است


منطقه خاورمیانه از مدار اراده آمریکا خارج شده است و در مدار اراده ملت های مسلمان و مقتدر و دلباخته به قرآن قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجّت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران امروز جمعه ( 10 تیر) در خطبه های نماز جمعه، اظهار داشت: فرامین حکومتی امام علی علیه السلام به مالک اشتر یک سند کامل و جامع برای حکمرانی است و امیر المومنین تمام مبنای و سیاست های حکمرانی مبتنی بر وحی را در آن به درستی تبیین کرده اند.

وی با اشاره به تشکیل حکومت اسلامی در روش امام علی علیه السلام، گفت: قدرت سیاسی ابزاری است برای پاسخ به همه نیازهای معنوی و دنیوی انسان هاست و در گام دوم ساخت یک کشور مدرن با بهترین زیرساخت هاست.

امام جمعه موقت تهران گفت: آراستگی مدیران ارشد و میانی به ارزش ها و فضایل اخلاقی مهمترین و ارزشمند ترین معیارهای ساخت یک حکومت اسلامی است و مهمترین تقوا و عبودیت و حرکت به سمت رضای الهی است.

ابوترابی در ادامه گفت: اینکه بعضی ها به تشکیل ناتوی نظامی برای منطقه جنوب غرب آسیا اشاره می کنند، برای این است که شاهد قدرت روز افزون امت اسلام هستند.

وی افزود: منطقه خاورمیانه از مدار اراده آمریکا خارج شده است و در مدار اراده ملت های مسلمان و مقتدر و دلباخته به قرآن قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه تهران: منطقه از مدار اداره آمریکا خارج شده است

خطیب جمعه تهران: منطقه از مدار اداره آمریکا خارج شده است