مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-01سياسي

امیر پوردستان: وضعیت آمریکا و اروپا بدتر از ایران است


پوردستان تشکیل تمدن نوین اسلامی و ظهور ولایت عظمی را دو هدف مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: در این راستا دو وظیفه فردی و اجتماعی بر عهده داریم و به عنوان اولین وظیفه فردی باید بنیه های اعتقادی و ایمانی خود را حفظ و تقویت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مشاور عالی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد: دشمن از طریق شبکه های معاند به دنبال سیاه نمایی از وضعیت کشور است، در حالیکه وضعیت آمریکا و اروپا به مراتب بدتر از ایران است.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان شامگاه پنجشنبه 9 تیر در بیست و چهارمین یادواره 57 شهید والامقام روستای حسین آباد شاملو شهرستان ملایر اظهار کرد: اصلی ترین وظیفه ما ارتقاء قابلیت ها و توانمندی های دفاعی و تهاجمی است تا بتوانیم پاسخ کوبنده ای به تهدیدات دشمن داشته باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش آمادگی رزمی و دفاعی برای مقابله با تهدیدات دشمن، گفت: چنانچه کسی بخواهد به خاک و مرز جمهوری اسلامی تعدی کند، با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ای مواجه خواهد شد.

پوردستان به رصد تمامی تحرکات دشمنان در مرز ها و خارج از منطقه اشاره کرد و افزود: متناسب با تهدیدها، ظرفیت های دفاعی لازم اتخاذ می شود و نیرو های مسلح جمهوری اسلامی هرگز غافلگیر نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر پوردستان: وضعیت آمریکا و اروپا بدتر از ایران است

امیر پوردستان: وضعیت آمریکا و اروپا بدتر از ایران است