مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-01اقتصادي

کلنگ زنی 5 طرح صنعتی در خراسان شمالی با حضور وزیر صمت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین در این مراسم آمایش سرزمینی صنعت و معدن و پراکندگی متناسب ایجاد اشتغال در نقاط مختلف کشور را از اولویت های وزارت صمت برشمرد و گفت: - صبح امروز 10 تیرماه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در خراسان شمالی، مراسم کلنگ زنی آغاز احداث 5 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی شیروان انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین در این مراسم آمایش سرزمینی صنعت و معدن و پراکندگی متناسب ایجاد اشتغال در نقاط مختلف کشور را از اولویت های وزارت صمت برشمرد و گفت: در سال های گذشته به علت بی توجهی به موضوع آمایش شاهد بودیم که در شهری با 10 هزار نفر نیروی کار، صنایعی با اشتغال 40 هزار نفر ایجاد می شد که افزایش مهاجرت از شهر ها را به دنبال داشت.

وی تصریح کرد:، اما اکنون انجام طرح های مختلف صنعتی در کشور بر اساس طرح آمایش سرزمینی صمت انجام می شود و شاهد مشکلات گذشته نخواهیم بود و امیدوار هستیم واحد های صنعتی که امروز عملیات احداث آن ها در شیروان آغاز شد در موعد مقرر بهره برداری شوند تا این شهر بتواند، چون گذشته به یک منطقه صنعتی تبدیل شود.

علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز به تاریخچه صنعتی شیروان اشاره کرد و گفت: شیروان درگذشته با داشتن کارخانه الیاف و قن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 5 طرح صنعتی در خراسان شمالی با حضور وزیر صمت

کلنگ زنی 5 طرح صنعتی در خراسان شمالی با حضور وزیر صمت