مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 11:372022-07-01سياسي

پایداری شبکه برق هرمزگان در ایام برگزاری کنکور سراسری


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از آمادگی این شرکت برای تامین برق پایدار حوزه های برگزاری کنکور سراسری در استان خبر داد و گفت: طی دو روز اخیر با دقت تمامی حوزه های کنکور در تأمین برق پایدار مورد رصد قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان اظهار کرد: اقدامات لازم برای پایداری شبکه برق حوزه های برگزاری کنکور سراسری انجام شده و در جریان است و اکیپ های عملیاتی برق در محل برگزاری آزمون مستقر هستند.

کریمی افزود: بار شبکه در محدوده محل های برگزاری آزمون به طور مستمر رصد میشود تا در صورت افزایش بار شبکه، با متعادل سازی بار مشکلی در استمرار برق حوزه ها پیش نیاید.

تمام شبکه ها و تاسیسات حوزه های آزمون سراسری نیز بازدید و پست های آن سرویس دهی شده است.

آزمون سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در 13 شهرستان و 15 حوزه امتحانی برگزار می شود که تمام حوزه های برگزاری کنکور مورد بازدید فنی قرار گرفته و مشکلی در تامین برق وجود ندارد.

وی با اشاره به ضرورت تامین برق پایدار حوزه های امتحانی گفت: هم استانی ها با رعایت صرفه جویی در مصرف برق در فصل تابستان بخصوص در ایام برگزاری آزمون های سراسری ما را در تامین برق مطمئن همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری شبکه برق هرمزگان در ایام برگزاری کنکور سراسری

پایداری شبکه برق هرمزگان در ایام برگزاری کنکور سراسری