مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-01بين الملل

آغاز مشارکت چین در بازسازی سوریه


سفیر چین در سوریه از آغاز روند رو به رشد مشارکت کشورش در بازسازی سوریه خبر داد، در عین حال دمشق 100 دستگاه اتوبوس دیگر به عنوان کمک از طرف چینی دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از الوطن، وزارت اداره محلی و محیط زیست سوریه، 100 دستگاه اتوبوس جدید برای پیوستن به حمل و نقل داخلی از طرف چینی دریافت کرد که در چارچوب حمایت های جمهوری خلق چین از سوریه در اختیار مردم این کشور قرار گرفته است؛ چین سه سال پیش نیز یکصد دستگاه اتوبوس به سوریه اهدا کرده بود .

حسین مخلوف وزیر اداره محلی و محیط زیست سوریه در این خصوص در گفت وگو با روزنامه سوری الوطن تاکید کرد که روابط مستحکم بین رهبری دو کشور که توسط بشار اسد رییس جمهور سوریه و شی جین پینگ همتای چینی او ایجاد شده است، در همه جنبه ها و در همه زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و فنی منعکس شده است.

وی افزود: در سایه محاصره ای که بر سوریه اعمال شده و به یک سرویس حمل و نقل انبوه برای تامین امنیت دانش آموزان، کارمندان، کارگران و قشرهای مردم این کشور نیاز داریم، ما امروز شاهد پیوستن اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهری هستیم.

مخلوف گفت: ما در سوریه کسانی را که به ما کمک می کنند، فراموش نمی کنیم و نمی توانیم آنها را با کسانی که محصولات، نفت و ثروت های زیرزمینی ما را می دزدند و محاصره ناعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مشارکت چین در بازسازی سوریه

آغاز مشارکت چین در بازسازی سوریه