مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 11:172022-07-01بين الملل

بایدن: کمک تسلیحاتی 800 میلیون دلاری برای اوکراین/ روسیه پیروز نخواهد شد


رییس جمهور آمریکا در اظهاراتی در خاتمه اجلاس سران ائتلاف ناتو در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا از یک کمک تسلیحاتی 800 میلیون دلاری برای اوکراین خبر داد و گفت که آمریکا تا زمانی که لازم باشد از کی یف در جنگ با روسیه حمایت خواهد کرد.

- رییس جمهور آمریکا در اظهاراتی در خاتمه اجلاس سران ائتلاف ناتو در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا از یک کمک تسلیحاتی 800 میلیون دلاری برای اوکراین خبر داد و گفت که آمریکا تا زمانی که لازم باشد از کی یف در جنگ با روسیه حمایت خواهد کرد.

رییس جمهور آمریکا گفت، حمایت غرب از اوکراین تا زمانی که لازم باشد حفظ خواهد شد و مدعی شد روسیه در این جنگ پیروز نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه ان.

دی.

تی.

وی، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در اظهاراتی در خاتمه اجلاس سران ائتلاف ناتو در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا از یک کمک تسلیحاتی 800 میلیون دلاری برای اوکراین خبر داد و گفت که آمریکا تا زمانی که لازم باشد از کی یف در جنگ با روسیه حمایت خواهد کرد.

وی در جریان نشست سران ناتو در مادرید به خبرنگاران گفت: ما قصد داریم بیش از 800 میلیون دلار کمک دیگر را برای زمینه های دفاع هوایی، توپخانه، سیستم های ضد آتشبار و سایر تسلیحات اعلام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: کمک تسلیحاتی 800 میلیون دلاری برای اوکراین/ روسیه پیروز نخواهد شد

بایدن: کمک تسلیحاتی 800 میلیون دلاری برای اوکراین/ روسیه پیروز نخواهد شد