مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 10:572022-07-01سياسي

ایجاد 312 فرصت شغلی برای مددجویان سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، علیرضا خدابنده، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: دوره های آموزشی فنی و حرفه ای برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سرفصل های مهارت آموزی، کارآفرینی به 156 نفر ارائه شده است.

وی افزود: بعد از اجرایی شدن هر طرح اشتغال، نظارت های بیش از سه تا پنج سال با هدف پایداری و در صورت ضرورت اعطای تسهیلات تکمیلی انجام می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در سه ماهه سال نخست جاری تعداد 312 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان ایجاد شد، خاطرنشان کرد: مددجویان کمیته امداد برای راه اندازی طرح های اشتغال زا، 18 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی دریافت کردند.

خدابنده از معرفی یک هزار و 28 نفر به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد خبر داد و گفت: 75 میلیارد و 600 میلیون تومان برای این تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وی عمده مشاغل را در قالب طرح خدماتی، دام پروری، صنایع دستی، کشاورزی، فعالیت های صنعتی و معدنی برشمرد و گفت: در این مدت آموزش مهارتی در قالب آموزش های مقدماتی، پایدارسازی و مهارتی به مددجویان ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 312 فرصت شغلی برای مددجویان سمنان

ایجاد 312 فرصت شغلی برای مددجویان سمنان