مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-01سياسي

عذرخواهی جوکر از جامعه کم توانان جسمی


به قدری این افتخار و خوشحالی برای ما ارزشمند است که اگر این لحظه و موقعیت کمدی و طنز بخواهد سهوا باعث رنجیدن یک معلول هم بشود، برای ما مطلوب نیست.

- سازندگان برنامه جوکر ضمن عذرخواهی از افرادی که با دیدن صحنه ای از این برنامه احیانا مکدر شده اند، اعلام کرد، نسخه نهایی اصلاح و با حذف آن نما، مجددا در پلتفرم پخش کننده بارگذاری شده است.

‏‎به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی جوکر، با انتشار مطلبی و ارسال آن به رسانه ها، با ارایه توضیحاتی درباره قسمت اخیر، از جامعه کم توان جسمی و هر فردی که با تماشای این صحنه ها مکدر شده است، عذرخواهی کرد.

در متن این مطلب آمده است: مخاطبین عزیز و گرامی جوکر!‏‎در یکی از موقعیت های قسمت چهارمِ فینال، 2نفر از بازیگران جوکر به صورت بداهه و درلحظه، تصمیم گرفتند تیپی متضاد با عنوان و نقشی که به آنها محول شده بود اجرا کنند تا از این تضاد و تناقض، موقعیتی برای خنداندن شرکت کننده ها و مخاطب ایجاد شود که همگی می دانیم تناقض، تضاد و اغراق از ابزار کمدی است.

واضح است که در آن موقعیت، حضار و انبوهی از مخاطبان به تضاد خلق شده خندیدند؛ نوازنده پیانویی به نام بتهوون که از قضا ابزار(دست) برای نواختن پیانو ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی جوکر از جامعه کم توانان جسمی

عذرخواهی جوکر از جامعه کم توانان جسمی