مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-01ورزشي

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد با کمک کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران


مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان کاشان گفت: احسان حاج صفی به منظور کمک به زندانیان جرائم غیر عمدی بدون اطلاع قبلی به ستاد مراجعه کرد و پس از انجام مذاکراتی با پرداخت مبلغ 180 میلیون تومان موجب آزادی 10 نفر یعنی 9 آقا و .

- علی راحمی، مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان کاشان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان ضمن اشاره به حضور سرزده احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در ستاد دیه شهرستان کاشان اظهار داشت: احسان حاج صفی به منظور کمک به زندانیان جرائم غیر عمدی بدون اطلاع قبلی به ستاد مراجعه کرد و پس از انجام مذاکراتی با پرداخت مبلغ 180 میلیون تومان موجب آزادی 10 نفر یعنی 9 آقا و 1 خانم از زندانیان شهرستان کاشان را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه مجموع دیه زندانیان یادشده یک و نیم میلیارد تومان بوده است، افزود: شکات پرونده های یاد شده پس از نشست های مختلف مددکاران ستاد دیه شهرستان کاشان، 870 میلیون تومان این مبلغ را گذشت کردند.

راحمی ضمن اشاره به شیوه نامه ستاد دیه کشور اظهار داشت: بر اساس شیوه نامه ستاد دیه، فقط در جرائم زیر مبلغ 300 میلیون تومان می توانیم ورود کنیم، به همین دلیل مددجوهای عزیز ما در جلسات مختلف با شکات پرونده های جرائم غیر عمد رضایت بخشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد با کمک کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد با کمک کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران